Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 09:29:24 +0300

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03801 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Kaarle// Kallasmaa// 
Klooga kergliiklustee L27// L6// Lagedi// Liiva tee 51// 52// 56// 57// 
L20// L21// Liiva tee lõik 8// Tiigi// Vahepere, Harju maakond, Harku vald, 
Tiskre küla, Kaarle// Kallasmaa// Lagedi// Liiva tee 51// 52// 56// 57// 
L20// L21// Liiva tee lõik 8// Vahepere, Harju maakond, Harku vald, Tiskre 
küla, Hariduse tee// Kaarle// Kallasmaa// Klooga kergliiklustee L27// L6// 
Lagedi// Liiva tee 51// 52// 53// 53a// 55// 56// 57// L20// L21// Liiva tee 
lõik 8// Tiigi// Vahepere// Valli (Liiva tee kergliiklustee, Liiva tee 
välisvalgustus, Liiva tee kergliiklustee) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26960820>  (menetlus nr: 
424266), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (SIGNE KROLL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister